تلفن: 44840583-021

تلفکس:44872352-021

درباره شرکت MMS CO

بر فراز 25 سال  تجربه در تولید انواع پرشر سوئیچ

گروه متخصصین شرکت مهندسی مهار مشعل سبز

مهار مشعل سبز تولید کننده انواع پرشر سوئیچ هواگاز

پرشر سوئیچ های متنوع و با کیفیتی که از سوی این مجموعه تولید شده اند قابلیت استفاده در 22 صنعت مختلف را خواهند داشت. از جمله این شرکت ها می توان به سازندگان تجهیزات پالایشگاهی و پتروشیمی، گاز، بازارهای قطعات یدکی، تولیدکنندگان انواع مشعل های صنعتی، صنایع آزمایشگاهی، فیلتراسیون صنعتی یا انواع غبارگیر صنعتی و . . . اشاره کرد.

شرکت مهندسی مهار مشعل سبز (MMSCO)، برترین شرکت مهندسی در حوزه طراحی و ساخت انواع پرشر سوئیچ استاندارد هوا-گاز در ایران می باشد. با توجه به اینکه پرشر سوئیچ هوا- گاز مدل 4GWA یکی از محصولات انحصاری این شرکت مهندسی می باشد.

مهندسین و کارشناسان متخصص در شرکت مهار مشعل سبز، از جدیدترین قطعات، دانش و تکنولوژی روز دنیا، برای طراحی و تولید پرشر سوئیچ های با کیفیت و پیشرفته بهره می برند. از طرفی، تمام طراحی ها و تولیدات اصلی این شرکت، بر اساس استانداردهای بین المللی انجام شده و فرآیند تست محصولات نیز طبق استانداردهای داخلی و بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرند. از همین رو، کیفیت و عملکرد مطلوب پرشر سوئیچ های شرکت مهندسی MMSCO از سوی صنایع بزرگ و کوچک مورد تایید واقع شده است.

این مجموعه با بیش از 25 سال سابقه درخشان و فعالیت مستمر در حوزه طراحی و تولید انواع پرشر سوئیچ های هوا-گاز، علاوه بر تامین نیاز شرکت ها و صنایع داخلی کشور؛ توانایی تامین نیاز شرکت های خارجی را نیز داشته است.

 

توانمندی های ما

طراحی و ساخت انواع پرشر سوئیچ استاندارد مطابق با نیاز صنایع مختلف

همین دلیل، بر اساس تکنیک های مدرنِ مهندسی معکوس و بکارگیری قطعات و تجهیزات با کیفیت، به صورت کاملاً انحصاری، اقدام به طراحی و ساخت انواع پرشر سوئیچ به خصوص پرشر سوئیچ هوا  و پرشر سوئیچ گاز مدل GWA4 می کنند.

پیشنهاد می کنیم، حتماً از دانش و تخصص کارشناسان و مهندسین گروه تخصصی شرکت مهندسی MMS، جهت انتخاب آگاهانه و خرید دقیق انواع دستگاه های پرشر سوئیچ، بهره مند شوید. در صورت نیاز، کارشناسان متخصص این مجموعه، با توجه به نوع صنعت و فعالیت شرکت متقاضی، محصول مورد نظر را طراحی و تولید خواهند کرد. پس از تولید هر دستگاه پرشر سوئیچ، عملکرد و میزان بازدهی دستگاه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت؛ و پس از اطمینان از صحت عملکرد دستگاه و میزان کارایی پرشر سوئیچ مطابق با استانداردهای بین المللی، محصول به شرکت متقاضی همراه با تضمین کیفیت، ارائه خواهد شد.

پکیج بسته بندی پرشر سوئیچ های مهار مشعل سبز
اسفند 5, 1402
مکانیزم عملکرد پرشر سوئیچ هوا

آشنایی با مکانیزم و نحوه عملکرد پرشر سوئیچ هوا

در دنیای صنعت و تکنولوژی امروز، استفاده از ابزارهای کنترلی و اندازه‌گیری برای بهبود بهره‌وری و اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات ضروری است. یکی از این ابزارهای کاربردی، پرشر سوئیچ […]
بهمن 30, 1402
پرشر سوئیچ دانگز

پرشر سوئیچ دانگز

تاریخچه شرکت دانگز تاریخچه شرکت دانگز (Dungs) شاهد رشد و توسعه‌ای چشمگیر در طول سال‌ها بوده است. دانگز، که در زمینه تولید و توسعه تکنولوژی‌های کنترل گاز و ایمنی برای […]
بهمن 25, 1402
تنظیم پرشر سوئیچ هوا

راهنمای کامل نحوه تنظیم پرشر سوئیچ هوا

در دنیای صنعتی امروز، استفاده از پرشر سوئیچ هوا به منظور حفظ فشار کاری مطلوب در سیستم‌های هوای فشرده، امری حیاتی است. پرشر سوئیچ هوا ابزاری است که با تنظیم […]
بهمن 25, 1402
پرشر سوئیچ گاز

همه چیز درباره پرشر سوئیچ گاز و بازه های عملکرد آن

پرشر سوئیچ گاز چیست پرشر سوئیچ گاز یکی از انواع مهم پرشر سوئیچ‌ها است که در سیستم‌های گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها برای نظارت و کنترل فشار گاز […]

برخی صنایع مصرف کننده انواع پرشر سوئیچ مهار مشعل سبز

جت هیتر های صنعتی

یکی از موارد مصرف پرشر سوئیچ های هوا گاز تایپ GW A4 مهار مشعل سبز، در جت هیتر های صنعتی می باشد.

مشعل های گازی

یکی دیگر از موارد مصرف پرشر سوئیچ های هواگاز در در مشعل های گازی است که همزمان از دو پرشر سوئیچ یکی برای هوا و یکی برای گاز استفاده می کنند.

 

یونیت هیتر

یونیت هیتر های المنتی

یکی دیگر صنایع مصرف کننده پرشر سوئیچ های هوا گاز، یونیت هیتر ها هستند که سازندگان آنها از پرشر سوئیچ های مهار مشعل سبز استفاده می کنند.

مشتریان بزرگ مهار مشعل سبز از پرشر سوئیچ های تولیدی این شرکت رضایت دارند. و این تنها دلیلی است که ما به شما هم توصیه می کنیم تا برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود در صنایع مختلف، به جمع مشتریان ما بپیوندید.

پرشر سوئیچ هوا گاز مهار مشعل

دارای بالاترین استادارد های روز دنیا